قوانين و مقررات

شرايط و قوانين استفاده از فروشگاه لايت ايران

کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از فروشگاه لايت ايران به دقت ملاحظه فرماييد.

توجه داشته باشيد که ثبت سفارش در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين لايت ايران از سوي کاربر است.

قوانين عمومي

کليه اصول و رويه‏‌هاي لايت ايران منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است .در صورتي که در قوانين لايت ايران تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق مي‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معني پذيرش هرگونه تغيير است.

شرایط استفاده از مرجوعی کالا

1- درصورتی که تصویر محصول با کالای تحویل داده شده مغایرت داشته باشد.کالا به هزینه شرکت مرجوع و مبلغ پرداختی عودت داده می شود.

2- در صورتی که پس از ارسال کالا از خرید خود منصرف شدید می توانید آن را به شرکت پست نماید ( آدرس شرکت در قسمت تماس با ما موجود می باشد) در اینصورت هزینه باز پس فرستادن کالا به عهده مشتری می باشد

3- شرکت لایت ایران اجناس را با شرکت های معتبر حمل و نقل ارسال می کند ، در صورتی که کالا در حین حمل دچار آسیب شود ، شرکت پیگیری لازم جهت اخذ خسارت و تعمیر یا تعویض کالا را انجام می دهد.

شرایط استفاده از گارانتی

1- آن دسته از محصولاتی که در سایت شامل گارانتی باشد. در توضیحات محصول مدت و شرایط آن قابل رویت می باشد.

2- برخی محصولات نیاز به ارجاع برای تعمیر و یا تعویض توسط پرسنل فنی شرکت می باشد . لذا کالا را همراه فاکتور فروش به شرکت ارجاع دهید و شرکت پس از دریافت کالا زمان و نحوه گارانتی را با خریدار هماهنگ میکند . هزینه ارسال کالا به شرکت با مشتری و هزینه ارجاع کالا به عهده شرکت می باشد.

3-در صورتی گه کالای معیوب نیاز به تعویضداشته باشد و در آن لحظه محصول موجود نباشد ، به انتخاب مشتری می توان هزینه محصول را عودت داد یا محصول جایگزین جهت ارسال انتخاب شود.

4- هزینه ارسال محصول تا فروشگاه با مشتری می باشد اما هزینه ارسال از فروشگاه به مشتری به عهده ما می باشد.

تضمین 5 روز بازگشت از خرید

این سرویس فقط برای تعداد خاصی از محصولات که در صفحه محصول تضمین 5 روز بازگشت از خرید کلا ذکر شده با شد در نظر گرفته شده است

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 5 روز پس از دریافت کالا، به ایت ایران اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 5 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

تعريف مشتري

مشتري به شخصي گفته مي‌شود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده استتا به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات لايت ايران اقدام نمايد.

ارتباطات

هنگامي که شما از سرويس‌‏ها و خدمات لايت ايران استفاده مي‏‌کنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد مي‏‌کنيد و يا به لايت ايران ايميل مي‏‌زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام مي‏‌شود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد، شما موافقت مي‌‏کنيد که لايت ايران به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌هاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.

سياست‏‌هاي رعايت حريم شخصي

لايت ايران به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مي‏‌کند.

همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات لايت ايران جزئي از اموال لايت ايران محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود و در دسترس در انحصار لايت ايران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبي، حق پيگرد قانوني را براي لايت ايران محفوظ مي‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي  است و کليه سفارش‏‌هاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي‌‏شوند.

لايت ايران به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاري مي‌‏دهد.

کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده در سايت لايت ايران به وسيله ارسال پيش فاکتور از طريق ايميل،  در صف پردازش قرار مي‏‌گيرند. لايت ايران همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را مي‏‌نمايد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در لايت ايران به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارش‌‏گذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي لايت ايران محفوظ است و يا مشتري مي‏‌تواند به جاي کالاي به اتمام رسيده،  محصول ديگري را جايگزين کند. همچنين در صورت بروز مشکل در پردازش نهايي سبد خريد مانند اتمام موجودي کالا يا انصراف مشتري، مبلغ  پرداخت شده طي 24 الي 72 ساعت کاري به حساب مشتري واريز خواهد شد.

لايت ايران مجاز است بدون اطلاع قبلي نسبت به توقف سفارش‌‏گيري جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيري، پردازش و ارسال مي‌‏شود. حق قطع فروش کليه و يا بخشي از محصولات به هر دليلي مانند اتمام موجودي کالا بدون اطلاع قبلي، براي لايت ايران محفوظ است.

کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.

همچنين با توجه به ثبت سيستمي سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتور حقيقي به حقوقي وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند.

برگشت از خرید و گارانتی

در صورت مرجوع کردن کالا توسط خربدار مبلغ پس از کسر هزینه پست (ارسال و برگشت)  مستردد خواهد شد .

اجناس دارای گارانتی در صورت دارا بودن شرایط گارانتی با ارسال ازطریق پست توسط مشتری انجام خواهد شد.

هزینه ارسال

هزینه ارسال تمامی اجناس تا سقف 200/000 تومان به عهده مشتری می باشد و در صورت خرید بیشتر از این میزان هزینه ارسال بعهده فروشگاه است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

لايت ايران همواره نهايت تلاش خود را مي‏‌کند تا کليه سفارش‏‌ها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‌‏هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و لايت ايران تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.

آسيب‏‌هاي ناشي از حمل و نقل بايد در عرض ?? ساعت کاري پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش لايت ايران اطلاع داده شود و کالاي آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش لايت ايران ارسال شود.

نقدها و نظرها

کاربراني که قصد ارسال نظر در سايت را دارند، حتما قوانين زير را مد نظر داشته باشند:

هر گونه نقد و نظر از سوي افراد بايد مطابق قوانين جمهوري اسلامي ايران باشد  .

نظرات کاربران همه شخصي بوده و مورد تاييد لايت ايران نمي باشد .

نظرات حتما بايد به زبان فارسي نوشته شده باشد.

همچنين نظراتي که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سايت درج کرده‌اند، تجربه يا اطلاعات شخصي افراد است و براي آنها و لايت ايران مسئوليتي ايجاد نمي‌کند.

محتوا

© کليه محتويات سايت لايت ايران شامل قانون حق تکثير شده و به سايت لايت ايران تعلق دارد.

قيمت گذاري

قيمت‌‏گذاري در لايت ايران مبتني بر اصول مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت‏‌هاي ارائه شده براي کالاها در لايت ايران قيمت‏‌هاي خرده فروشي است که غالباً توسط توليد‏کننده و يا تامين‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است .

هزينه‏‌هاي بسته بندي، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رساني مي‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمايندگي

لايت ايران در هيچ نقطه‏‌اي از کشور نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس‌‏ها، تراکنش‏‌هاي مالي و خدمات قابل ارائه از طريق دفتر مرکزي پردازش مي‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني از طريق قسمت تماس با ما اطلاع دهيد.